方岁寒

此生短也长

小情侣恋爱曝光,岳父无情拆散(歌词改编,纯EG)

Run Conner Run(原曲run joey run)
演唱:Tim Drake ,Conner Kent
T:
Daddy please don't,
爸爸,请不要啊,
It wasn't his fault,
这不是他的错,
He means so much to me,
他在我心中那么重要,
Daddy please don't,
爸爸,请不要啊,
We're gonna get married,
我们打算结婚,
Just you wait and see,
请你耐心等待,见证婚礼,
K:
Every night, the same old dream,
每天夜里陷入同样的噩梦,
I hate to close my eyes,
我不愿闭上眼睛,
I can't erase the memory,
脑海中抹不去那段记忆,
The sound of Timmy's cry,
和提米凄惨的哭声,
He called me up, late that night,
他深夜里打来电话,
He said, "Kon, don't come over,
他说,康,不要过来,
My Dad and I just had a fight,
我和爸爸刚刚大吵一架,
And he stormed out the door,
他愤怒的夺门而出,
I've never seen him act this way,
我从没见他这么生气,
My God, he's goin' crazy,
我的天,他一定是疯了,
He said he's gonna make you pay,
他说要让你付出代价,
For what we done, he's got a Kryptonite,
为我们的过错负责,他拿起了氪石,
So run, Conner run, Conner run!",
快跑!康纳,快跑!
T:
Daddy please don't,
爸爸,请不要啊,
It wasn't his fault,
这不是他的错,
He means so much to me,
他在我心中那么重要,
Daddy please don't,
爸爸,请不要啊,
We're gonna get married,
我们打算结婚,
Just you wait and see,
请你耐心等待,见证婚礼,
K:
Put on my suit, flew like mad,
我穿好制服,疯了般飞出去,
'Til I reached Timmy's place,
停在了提米家,
He ran to me, with tear-filled eyes,
他双眼含泪,向我跑来,
And bruises on his face,
脸上遍布伤痕,
All at once I saw him there,
突然间我看到他父亲立在那,
Sneakin' up behind me (T:Watch out!),
偷偷来到我的身后(当心!),
Then Timmy yelled, "He's got a Kryptonite!",
提米大喊道,他拿了氪石!
And he stepped in front of me,
他站到我的身前,
Suddenly, a Kryptonite  threw out,
突然,氪石扔出来
And I saw Timmy falling,
我眼看着提米倒下,
I ran to him, I held him close,
我跑向他,抱紧他,
When I looked down, my hands were red!
当我低头看去,只看到双手的血红,
And here's the last words Timmy said...
提米开口说了最后的话,
T:
Daddy please don't,
爸爸,请不要啊,
It wasn't his fault,
这不是他的错,
He means so much to me,
他在我心中那么重要,
Daddy please don't,
爸爸,请不要啊,
We're gonna get... mar...ried...
我们打算结…婚…,
Run ,Conner run,
快跑!康纳,快跑!
Conner run ,Conner run,
康纳,快跑!康纳,快跑!
Conner run,
康纳,快跑!
Conner run ,Conner run!
康纳!快跑!康纳,快跑!

Damian:………妈的智障!Drake,氪石对你明明没用,你吐什么血!
Dick:……你们俩会玩,甘拜下风。
Jason:……鸟宝宝,我没想到你是这样的人。
Alfred:Tim少爷玩的开心就好。
Bruce:滚出我的庄园!

评论(9)

热度(51)